چگونه الت خود رابزرگ وکلفت کنیم | راهای بزرگ کردن الت

ساخت وبلاگ

MAGNA RX

نابغه مخترع +MAGNA RX:
دکتر جورج آگوایلار متخصص بیماری های مجاری ادرار و آلت تناسلی ، کسی که در طول سی سال بر روی بیش از ۷۰۰۰۰ بیمار که دارای مشکلات جنسی و تناسلی بوده اند تحقیق و بررسی کرده است.

او عضو دو کالج اورولوژی میباشد و نظارت و سرپرستی بیش از ۴۶ پزشک متخصص را به عهده دارد و همچنین در گذشته سمت مدیر کل انجمن اورولوژی را دارا بوده است.
پس از سالها تحقیق و تفحص در کمتر از ۵ سال پیش دکتر جورج آگوایلار از کشف یک فرمول خارق العاده و حیرت انگیز پرده برداشت . این کشف اکنون به نام +MAGNA RX شناخته شده که به راحتی در دستان شما قرار دارد.

Magna Rx Penis Büyütücü


قرص بزرگ کننده گیاهی قوی و دائمی آلت‎ مردان اصل آمریکایی

قرص مگنارکس اصل

قرص بزرگ کننده آلت مردان

درمان زود انزالی

**** خریدار گرامی لطفا قبل از خرید مطالب زیر را به دقت مطالعه فرمایید: ****

محصولات تقلبی سلامتی شما را به خطر می اندازند :

خرید و مصرف تقلبی مگنارکس محصول گذشته از نداشتن هیچگونه اثر و فایده ای باعث ضرر مادی و روحی شده و بیماری جسمانی می شود.

جداً از خرید محصولات تقلبی اجتناب نمایید که علاوه بر زیان های مالی سلامتی شما را نیز به خطر می اندازد.



پرسش های متداول برخی از مشتریان:

پرسش: روزی چند عدد باید مصرف کرد؟

پاسخ: همراه این محصول یک بروشور و راهنمای استفاده فرستاده می شود و در آن تمام جزئیات توضیح داده شده است ولی به طور معمول این محصول باید روزی دو عدد مصرف شود.

پرسش: اگر من تعداد دو قوطی مصرف کنم نتیجه بهتری خواهم یافت؟

پاسخ: بله. نهایت استفاده از مگنا آر ایکس چهار قوطی است. به عبارت دیگر هر چقدر مصرف بیشتر باشد تاثیر گذاری این محصول و بزرگ شدن آلت شما بیشتر است ولی از ۴ قوطی دیگر نباید بیشتر مصرف کرد چون از چهار قوطی بیشتر تاثیر ندارد. در ضمن تاثیر مگنا آر ایکس از همان ابتدا کاملا معلوم است و افزایش سایز در هر دوره چه یک قوطی و چه چهار قوطی کاملا دائمی است.

پرسش: ایا این محصول موجود در فروشگاه شما اصل است؟

پاسخ: بله. همانطور که در تصاویر مشاهده می شود نمونه موجود در این فروشگاه  کاملا اصل آمریکا و فاقد هر گونه مواد تقلبی می باشد.

پرسش: آیا این محصول عوارض جانبی خاصی دارد؟

پاسخ: خیر . تا به کنون بر روی ۱۰۰۰۰ بیمار و ناتوان آزمایش شده است و عوارض جانبی گزارش نشده است.

پرسش: آیا می توان به وسیله این محصول کمی دیر انزالی طبیعی نیز داشت؟

پاسخ: البته. به وسیله این محصول انزال شما در هنگام رابطه به صورت کاملا طبیعی دیرتر به وقوع می پیوندد و همچنین از سفتی و سختی آلت بیشتری برخوردار خواهید بود.

پرسش: مگنا آر ایکس شما چرا نوشته مگنا آر ایکس مثبت من یک بسته خریدم فقط نوشته مگنا آر ایکس و مثبت نداشت؟

پاسخ: دوست عزیز شما یک محصول درجه دوم و تقلبی خریداری کردید. محصول مگنا و مگنا آر ایکس نسخه های اولیه این دارو بودند. در بالا نیز توضیح داده شده است. در شروع ساخت این محصول اسم آن فقط مگنا (Magna) بود ولی کمی بعد فرمول جدیدتری برای اثر گذاری بهتر کشف شد و اسم آن تبدیل به مگنا آر ایکس (Magna RX) شد. چند وقت بعد دکتر جورج آگولایر کشف دیگری برای اثر پذیری قویتری کرد و تغییراتی در این محصول برای اثر پذیری بیشتر انجام شد و اسم آن به مگنا آر ایکس مثبت (+Magna RX) تغییر نام داد. محصول موجود در این فروشگاه آخرین نسخه این محصول بوده و کاملا اصل آمریکا می باشد.



 قرص مگنا RX افزایش طول و ضخامت آلت به صورت دائمی

مگنارکس ارائه شده توسط شرکت ما به همراه هولوگرام اصل و اختصاصی کمپانی میباشد !

در سراسر جهان تا کنون هیچ دارویی مشابه مگنارکس معرفی نشده و این تنها فرمول کشف شده تا کنون است که قادر است هر نوع آ لتی را از نظر سایز،طول و ضخامت به شکلی دائمی ،سریع ،آسان،بی خطر و بدون هرگونه مشکلی افزایش داده و باعث بهبود وضعیت شق شدگی و سفتی آ لت در حالت نعوظ و تحریک جنسی شود و همزمان از انزال زودرس جلوگیری کرده افزایش زمان مقاربت را به شما هدیه می دهد . فرمول بزرگ کردن آلت تناسلی : مگنا رکس این کار را خیلی سریع و آسان و به شکل غیر قابل باوری برای شما انجام می دهد . پزشکان بزرگ تر و حجیم تر و سفت و سختتر شدن آلت تناسلی مردان را امری کاملا ممکن و انجام شدنی می دانند . بسیار حیرت زده می شوید وقتی که فقط در عرض زمان کوتاه چند هفته ای شاهد افزایش حجم و طول آ لت تناسلی خود شوید به نحوی که تا قبل از این هیچ گاه تجربه نکرده بودید

1616 2 خرید مگنارکس اصل +MAGNA RX


- داری فرمولاسیونی ۱۰۰% گیاهی و جدید

۲- می توانید استرس ناشی ازنارضایتی شریک جنسی خود را از بین ببرید , در روابط جنسی خود با اعتماد به نفس باشید و از زندگی خود لذت کامل را ببرید.

۳- پایانیست به تمام نگرانی های شما درمورد مقاربت.

۴- افزایش دادن سایز طول آلت مردان حداکثر تا۷ سانتی متر و کلفتی تا۱٫۷ الی ۲ سانتیمتر ، بطور دائم و بدون عوارض جانبی

۵- افزایش طول و ضخامت آلت به اندازه۷ سانتی متر

۶-دارای گواهی از FDA آمریکا و GMP اروپا

۷- افزایش رقبت و لذت جنسی زن بخاطر افزایش سایز آلت مرد

۸- افزایش دیر انزالی طبیعی در مردان

۹- افزایش میل به رابطه و شق شدن آلت حتی بعد از انزال به صورت طبیعی

۱۰-مکملی که با بالا بردن توان و استقامت جسمی ، خستگی و فرسودگی بعد از مقاربت را از شما میگیرد و شما را شاداب و با قدرت نگاه میدارد.

،

برخی از روشهای تشخیص مگنارکس اصل از تقلبی!

درب قوطی مگنارکس با شرینگ شفاف پوشیده و پلمپ شده که بر روی آن با رنگ سیاه عبارت : SEALED FOR YOYR PROTECTION نوشته شده است.

MAGNA RX +

در داخل قوطی علاوه بر ۶٠ عدد قرص مگنارکس یک عدد رطوبت گیر (سیلیکاژل) وجود دارد و با پنبه فضای خالی قوطی پر شده است.

magnarx+ pill

تاریخ و شماره سریال کالا به شکلی خوانا با رنگ سیاه روی لیبل و بالای بارکد حک شده است که به سختی پاک می شود ودر صورت پاک شدن هم جای آن باقی میماند.

magnarx +

برای پیگیری بارکد نیز می توانید از سایت دولتی www.Gepir.org استفاده نمایید.

در مواردی افراد سودجو با تهیه محصولات تاریخ گذشته و فاسد با قیمتهای بسیار نازل و غیر واقعی و با تعویض لیبل و درج تاریخ جدید اقدام به فروش دوباره آن می نمایند که از طریق مقایسه رنگ به راحتی قابل تشخیص است رنگ لیبل یا برچسب محصول با رنگهای پانتونه با کدهای اختصاصی تعیین شده است که کپی برداری از آن در صورت نداشتن کد مورد نظر باعث تفاوت رنگ برچسب های تقلبی با بر چسب اصلی می شود.

magnarx + pills

هشدار: انواع تقلبی این محصول به فراوانی وجود دارد و متاسفانه بسیاری از فروشندگان این محصولات تقلبی را به عنوان محصول اصلی به خریدار می فروشند.

تشخیص نوع اصلی از نوع تقلبی موجود در برخی فروشگاه ها:

مگـ.نا آر ایکس نوع اصلی به شکل کپسول نمی باشد بلکه به صورت قرص هایی است که از لحاظ شکل مثل کپسول می باشند. علت این امر به این دلیل است که تولید محصولات تقلبی به شکل کپسول آسان است و بنابر این محصول اصلی به شکل قرص می باشد

http://www.niloblog.com/files/images/b2ctko0jt6j24a2o8foc.jpg

روش مصرف:

طبیعی است که پتانسیل حداکثر رشد و نتایج مشاهده شده در افراد مختلف ممکن است متفاوت باشد و بستگی زیادی به سن ،وضعیت جسمانی، سابقه پزشکی و بهداشت عمومی فرد دارد لذا مطابق با هر نوع طرح مصرف نتایج به دست آمده بستگی زیادی به ثبات و ادامه استفاده از طرح مصرف انتخاب شده دارد.
هر چند که این محصول ١٠٠% طبیعی و گیاهی بوده و فاقد مواد شیمیایی مضر میباشد با این حال از مصرف بیش از حد توصیه شده خودداری نموده و یکی از طرح های پیشنهادی زیر را بعنوان طرح مصرف انتخاب نمایید.

زمان مورد نیاز برای گرفتن نتیجه کامل از این محصول دو تا چهار ماه بوده که سن ، وضعیت جسمانی ، سابقه پزشکی و بهداشت عمومی فرد تعیین کننده طول دوره درمان وی میباشد.

+MAGNA RX فقط برای مردان بالای ١٨ سال بوده و لذا مصرف آن توسط افراد زیر ١٨ سال و بانوان ممنوع می باشد.
از مصرف نامرتب و قطع مصرف قبل از پایان دوره تعیین شده خودداری نمایید.

قرص ها را در دو تا سه وعده در طول روز بهمراه یک لیوان آب و طبق یکی از طرح های زیر مصرف نمایید:
۱۸ تا ۲۸ سال تا وزن ۱۰۰ کیلوگرم : روزانه دوعدد ۱۸ تا ۲۸ سال با وزن بالای ۱۰۰ کیلوگرم : روزانه چهار عدد ۲۸ تا ۴۰ سال تا وزن ۱۰۰ کیلوگرم : روزانه سه عدد ۲۸ تا ۴۰ سال با وزن بالای۱۰۰ کیلوگرم : روزانه چهار عدد بالای ۴۰ سال : روزانه چهار عدد


قرص ها را با توجه به جدول زیر مصرف نمایید و هر قرص را با یک لیوان آب میل نمایید.

بالای 40 سال

28 تا 40 سال

18 تا 28 سال

وزن بدن فرد

روزانه 4 عدد

روزانه 3 عدد

روزانه 2 عدد

تا 75 کیلوگرم

روزانه 4 عدد

روزانه 3 عدد

روزانه 2 عدد

75 تا 100 کیلوگرم

روزانه 4 عدد

روزانه 4 عدد

روزانه 4 عدد

بالای 100 کیلوگرم



bolog...
ما را در سایت bolog دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : bolog bolog بازدید : 341 تاريخ : سه شنبه 28 آبان 1392 ساعت: 16:31